Klachtenafhandeling

Heeft de bewoner van jouw corporatie vragen of klachten? Wij nemen dit uit handen.

Wat bieden wij?

Klachten afhandelen van bewoners

Heeft de bewoner klachten over bepaalde schoonmaakactiviteiten die niet, of niet goed zijn uitgevoerd? Dan nemen wij dit snel en efficiënt in behandeling. Ons doel is om deze klachten snel op te lossen, zodat de bewoner tevreden is. Als woningcorporatie kun je dit uit handen geven, wij regelen het voor je.

Contact opnemen

Wat bieden wij?

Heldere werkprogramma’s van het schoonmaakbedrijf

Snelle afhandeling van klachten en opmerkingen van bewoners

Inschakelen van schoonmaakbedrijf indien dit nodig is

Tevredenheid bij de bewoners

Een schone woonomgeving

Schone woonomgeving

Een frisse, schone en opgeruimde woonomgeving draagt bij aan een positieve woonbeleving van de bewoners. Bewoners voelen zich meer thuis in hun woonomgeving. Dit stelt specifieke eisen aan een schoonmaakbedrijf maar ook een juiste klachtenafhandeling. Wij zorgen voor duidelijke werkprogramma’s, die standaard na de uitvoering van de werkzaamheden worden afgetekend. Zo blijft het duidelijk en biedt het transparantie voor bewoners welke schoonmaak activiteiten er gedaan zijn.

Meer informatie?

Marcia vertelt meer over onze klachtenafhandeling binnen woningcorporaties en wat wij voor jou kunnen betekenen.